book to and A class

Diskutiere book to and A class im English support forum Forum im Bereich Baureihenübergreifende Foren; I greet, I have problem the purchase of service book to and A class regarding, I live in polsce and I have not how to buy this book internet...

Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. momo1

momo1 Elchfan

I greet, I have problem the purchase of service book to and A class regarding, I live in polsce and I have not how to buy this book internet bookshops do not want me to send beyond terrain of country as someone with you mugB me from etzolda would scan book and to send on mejla (momo88@o2.pl) or to put on rapidshare , I would be for life grateful I greet and wait on answer,

momo1

2. Anzeige

Schau mal hier: (hier klicken). Dort gibt es vieles für die A-Klasse!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. cooper

cooper Elchfan

Beruf:
    Redakteur
    Marke/Modell:
    B180 CDI (W245), A170L CDI (V168.109)
    Hello Momo,

I fear nobody will scan you such a book and upload it somewhere, due this is prohibited by German copyright law and could be very expensive for him.

What you can do: Find somebody (relieable) in Germany willing to send you the book to Poland. Then go to Amazon.de, order the book and let it deliver to him -- you can pay for it with your credit card at Amazon. Of course you'll have to find a way to refound your helper the postage to Poland, the easiest way should be to send him the money via mail or something else. The postage will cost about 4,50 to 6 Euros, depending on the weight.

Greetings, Mirko

4. momo1

momo1 Elchfan

hello COOPER

greet thanks for answer, you have legitimacy, I forgot about this fact,and I will taste to realize your idea,

bosom thanks COOPER

Thema:

book to and A class

Die Seite wird geladen...

book to and A class - Ähnliche Themen

1. A 160 "Halbautomatik" Motor dreht aber startet nicht

A 160 "Halbautomatik" Motor dreht aber startet nicht: Hallo! Meine Frau wurde heute zum 2ten mal innerhalb von 5 Tagen abgeschleppt, nachdem das Auto nicht anspringt. Der Motor dreht, aber er startet...
  2. W168 Verkaufe meinen A 170 CDI

Verkaufe meinen A 170 CDI: Hallo miteinander, leider muss ich mich von meinem treuen und zuverlässigen Elch trennen. Ihn zu verschrotten bringe ich nicht übers Herz. Ich...
  3. Einbau Naviradio Comand in W169 A 170 Bj.2006

Einbau Naviradio Comand in W169 A 170 Bj.2006: Hallo,kann mir jemand sagen was ich benötige für den Einbau eines Naviradio (Comand) in meine A-Klasse.Ich habe das Navi gebraucht gekauft ohne...
  4. Ergänzun zur Beschreibung "A-Klasse-Spiegelausbau"

Ergänzun zur Beschreibung "A-Klasse-Spiegelausbau": Unter diesem Link https://www.elchfans.de/diy/w168/spiegel.php?st=3&um=1 findet man eine Beschreibung zum Ausbau des Außenspiegels. Bei Bild 8...
  5. W168 Lamellendach Schiebedach A klasse W168

Lamellendach Schiebedach A klasse W168: Hallo, ich habe Schiebedach zu Verkaufen für A Klasse W168 mit Motor funktioniert einwandfrei. Preis 280€. Versand möglich lieber abholung in...
Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.