W168 No sound from right side door

Diskutiere No sound from right side door im Car HiFi, Multimedia, Navigation & Kommunikation Forum im Bereich Baureihenübergreifende Foren; Hi Gents, my problem is that there is no sound from the loudspeakers in the front, right side door. I am trying to find the rootcause and for this...

1. #1 Thevenin, 28.04.2011
    Thevenin

Thevenin Elchfan

Hi Gents, my problem is that there is no sound from the loudspeakers in the front, right side door.
    I am trying to find the rootcause and for this I'd get your suggestion or experience.
    So where should I start?

a, remove the radio and check if the outputs give signal?
    b, disassemble the door to measure the speakers?

I would be grateful for all idea or illustrated presentation about this kind of problem.
    thanks in advance.

p.s.: sorry for the English but I'm sure it is still more understandable than my German. :)

2. Anzeige

Schau mal hier: (hier klicken). Dort gibt es vieles für die A-Klasse!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 Mr. Bean, 29.04.2011
    Mr. Bean

Mr. Bean HiFi-Mod
    Mitarbeiter

Beruf:
    Elektronik-Techniker
    Marke/Modell:
    W168 - A190 - Bj 2000 - PreMopf
    Yes: Test it with a other speaker parallel to the original Speaker.

If a is ok, then check with a other speaker parallel to the original Speaker in the door.

For more Infos see here: Infos zum Thema Einbau & Hifi im Elch/Auto

4. #3 Thevenin, 01.05.2011
    Thevenin

Thevenin Elchfan

Danke sehr Mr. Bean, I am going to follow your advice.Regards.

Thema:

No sound from right side door

Die Seite wird geladen...

No sound from right side door - Ähnliche Themen

1. Plötzlich röhrender Hirsch Sound ! Unterdruckschlauch ab zum Ladeluftkühler ?

Plötzlich röhrender Hirsch Sound ! Unterdruckschlauch ab zum Ladeluftkühler ?: Ich fuhr heut ganz normal die Landstrasse als so bei 70 Km/h es einen leichten Ruck durch den Wagen machte und keine Gasannahme mehr vorhanden...
  2. Routing wiring from the engine bay to the interior battery?

Routing wiring from the engine bay to the interior battery?: Hi Can someone tell me how/where I can route a wire from the engine bay into the the car so I can connect it to the battery? Many thanks James
  3. W168 [A190] Sound Umbau Entscheidungs-Hilfe (Lautsprecher u. Subwoofer)

[A190] Sound Umbau Entscheidungs-Hilfe (Lautsprecher u. Subwoofer): Hallo Elch-Gemeinde! ich stehe gerade vor einem (für mich) schwerwiegenden Problem: Meine Frau hat in Kürze Geburtstag! Als aufmerksamer Ehemann...
  4. W169 Bald besserer Sound in meiner A-Klasse: Gladen Zero 165

Bald besserer Sound in meiner A-Klasse: Gladen Zero 165: Hallo, nachdem es ja meinen Elch erwischt hatte, siehe hier: http://www.elchfans.de/forum_a-klasse/index.php?page=Thread&threadID=46257 hab ich...