W169 Chrome trim

Diskutiere W169 Chrome trim im English support forum Forum im Bereich Baureihenübergreifende Foren; I have just bought a new A180 CDI Classic(facelift). We are so far pleased with our new car that is black. *daumen* There is one thing that we...

Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. Uffe

Uffe Elchfan

I have just bought a new A180 CDI Classic(facelift).
    We are so far pleased with our new car that is black. *daumen*

There is one thing that we would like to add in order to get the right look.

We are seeking for the chrometrim on the doors and bumpers which is included in the elegance/avantgarde option. This gives the cars an much more sofisticated look ;)

Is there anyone helpful ot therer who can fix the articlenumber, so I can put an order at my local Mercedes dealer?

Thanks in advance

//Uffe

Falkenberg, Sweden

2. Anzeige

Schau mal hier: (hier klicken). Dort gibt es vieles für die A-Klasse!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 yamaha-fan, 15.10.2009
    yamaha-fan

yamaha-fan Elchfan

Beruf:
    Juristin
    Marke/Modell:
    A180 Avantgarde mopf
    Hi Uffe, congratulations to your A-class cdi, a marvellous car.
    The chrom trim on the bumpers front and rear are not glued-on but require special bumpers in which the chrome trim is integrated (slots in the bumpers). The chrome-strip on the doors is glued-on. You can buy chrome trim with a thickness of 10 to 12 mm in a roll of 3 or 5 meters which has a glue at the back which you can cut to the required length and than glue to the surface. It will stick and hold after 24 hours, so you can even clear your car in a washerette.
    I would recommend to use this chrome trim only for the front and rear bumper, as it is very difficult to glue this chrom trim absolutely horizontically (straight) on the doors. For the doors I would recommend that you buy the original chrome trim from Mercedes, and let them fit it for you, even if you have to pay for it.

Good luck

YF

Thema:

W169 Chrome trim

Die Seite wird geladen...

W169 Chrome trim - Ähnliche Themen

1. VIN-Code W169

VIN-Code W169: Hallo zusammen, ich fahre seid über zehn Jahren mehrere W168 mit Automatik-Getriebe. Hab mir jetzt einen gebrauchten A 170/W169 gekauft. In der...
  2. Türgriffe im Chrom-Look

Türgriffe im Chrom-Look: Soeben installiert. Sorry, FZG ist gerade nicht gewaschen und auf dem Griff sind noch alle Fingerabdrücke. Bild vom gewaschenen FZG folgt... [ATTACH]
  3. Unterschied A-Klasse W169 zur B-Klasse T245?

Unterschied A-Klasse W169 zur B-Klasse T245?: Hallo Ich bin beide gefahren und konnte zumindest bei den kurzen Probefahrten keinen Unterschied feststellen, vom Fahrverhalten her! Ist die...
  4. Spiegelabdeckungen "Chrom" nachrüsten?

Spiegelabdeckungen "Chrom" nachrüsten?: Auf dem Zubehörmarkt gibts für diverse MB Kunststoffteile im Chrom-Look zum Aufkleben auf die originalen Spiegelgehäuse. Hat die schon Jemand...
  5. W169 180 CDI Bj 2011ruckeln beim fahren

W169 180 CDI Bj 2011ruckeln beim fahren: Hallo zusammen, Ich habe hier sehr viel gelesen und bin weiter Ratlos.Bei meinem W169 180 CDI Schaltwagen KM 66ooo Km gelaufen habe Ich ein...
Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.